Sonntag, 3. März 2013

Second Sunny Day

Hey Guys
Today was again a really nice and sunny day.
I enjoy the day outside.
First eating my lunch outside and after that I was biking and eating Ice Cream :-)
It is nice to bike when you have a sunny day.
Here some pictures from today.


Hey Leute
Heute war wieder ein richtig schöner sonniger Tag.
Ich genoss den Tag draußen.
Als erstes gab es Mittagessen draußen und danach war ich Rad fahren und habe Eis gegessen.
Es ist schön Rad zu fahren wenn man einen sonnigen Tag hat.
Hier die Bilder von heute.


SUN in NYFST
Eating Outside

Sun in NYFST
Me

Your THFranzi

1 Kommentar:

Ich freue mich sehr über Kommentare und Kritik also schreibt mir eure Meinung.
I am really happy when you give me feedback and write comments, come and share your opinion with me.